Ik heb gereserveerd met BONGO BON, wat nu?

U heeft gereserveerd met een bongo bon.

Vooraleer we in detail treden is het belangrijk te vermelden dat de bongobonnen op zaterdagen na 20u niet worden aanvaard.

Hieronder vindt enkele belangrijke richtlijnen waar u rekening mee moet houden.

  1. Gelieve eerst uw bon te activeren op de site van Bongo alvorens u deze bij ons kan verzilveren.
  2. Gelieve bij aankomst te vermelden dat u in het bezit bent van een bon en deze ook op tafel te leggen zodat de kelner die u bedient er ook duidelijk van op de hoogte is zodanig hij/zij deze kan inscannen.
    Gebeurt dit niet en toont u de bon op het einde van uw maaltijd, dan zijn wij genoodzaakt om de normale à la carte prijzen aan te rekenen en zal uw bon voor die bestelling nietig verklaard worden.
  3. Uw bon is in geen geval cumuleerbaar. Wij leggen altijd uit wat u zal krijgen met uw bon.
  4. Aangegeven gerechten op uw bon kunnen niet aangepast of veranderd worden.

Bedankt voor uw begrip.

Hoe kan ik betalen?

Er zijn 2 betalingsmogelijkheden waarmee U kunt betalen. Deze zijn payconiq en cash.

Graag verzoeken we U om cash geld te voorzien omdat payconiq tot een bepaald limiet van betalingen kan ontvangen. Door ervaring weten we dat deze snel word bereikt.

Alvast bedankt voor jullie begrip en samenwerking.